Livingroom
FAQ

FAQ
Livingroom

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z zakupami w livingroom.

Tapicerowane meble livingroom można zamówić w każdym Salonie Livingroom w Polsce. Dane kontaktowe i godziny otwarcia znaleźć można w zakładce Nasze Salony.

Meble Livingroom dostępne są tylko w sklepach stacjonarnych. Nie mamy sklepu internetowego.

Każdorazowo zachęcamy naszych Klientów do odwiedzenia najbliższego  Salonu Livingroom. Na miejscu dopasujemy produkt do indywidualnych potrzeb. Doradzimy w kwestii tkaniny, rodzaju wypełnienia oraz wymiarów mebla w wybranym pomieszczeniu. Ponieważ każde zamówienie przygotowujemy pod indywidualne potrzeby, nie prowadzimy sprzedaży poprzez sklep internetowy. Dla Państwa wygody, proces zakupowy po wizycie w Salonie możemy dokończyć zdalnie – drogą mailową.

Każdy Salon Livingroom jest do Państwa dyspozycji w godzinach otwarcia. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego oraz zapraszamy do wizyty w naszych Salonach

Zachęcamy do wykorzystania opcji “zapytaj o cenę” – dostępnej na stronie każdego modelu.

Znajdziecie tam Państwo formularz, który zostanie przesłany do wybranego Salonu. Obsługa Salonu dokonuje wyceny wybranego układu i przesyła ją na wskazany adres mailowy. Salon odpowiada na zapytania w godzinach pracy salonu. Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu telefonicznego lub mailowego. Dane kontaktowe dostępne w zakładce Nasze Salony .

  1. Mebel wybierany jest stacjonarnie w Salonie i tam podpisywana jest umowa sprzedaży. W umowie wskazane są dane klienta, szczegóły zamówionego mebla, termin dostawy, warunki realizacji zamówienia. Umowa zgodna jest z bieżącymi przepisami Kodeksu Cywilnego i Ustawy o Ochronie Konsumenta.
  2. Przy podpisaniu umowy pobieramy 40% zaliczki. Może być ona również zapłacona przelewem. Po zaksięgowaniu zaliczki, zamówienie przekazane jest do realizacji.
  3. Przed odbiorem mebla salon kontaktuje się z klientem w celu ustalenia sposobu dopłaty (przelew lub płatność kartą/gotówką w salonie) oraz szczegółów transportu mebla lub jego odbioru (jeśli klient wybrał odbiór osobisty).

 

Klient ma do wyboru dwie opcje:

  1. Odbiór osobisty z magazynu w miastach gdzie zlokalizowane są Salony Livingroom.
  2. Skorzystanie z usług rekomendowanej firmy transportowej.

Jeśli klient wybrał firmę transportową rekomendowaną przez salon – termin dostawy umawiany jest bezpośrednio z ww firmą, w najkorzystniejszym dla klienta terminie. Firma transportowa dostarcza, wnosi i montuje mebel. Dostępna jest również opcja usunięcia opakowań zgodnie z zasadami recyklingu (za dopłatą).

Cena usługi transportowej i montażu ustalana jest przed zleceniem ww. usługi.

 

Nie, firma transportowa nie odbiera mebli. Należy skontaktować się z lokalną organizacją odpowiedzialną za odbiór odpadów gabarytowych.

W momencie składania zamówienia pobieramy zaliczkę w wysokości 40% zamówienia Dopłata wymagana jest przed dostarczeniem mebla. Salon przesyła informację o wysokości dopłaty. Można jej dokonać w dowolnej formie: przelew lub płatność w salonie kartą lub gotówką.

W salonie dostępne są również systemy ratalne kilku banków.

 

W przypadku mebli tapicerowanych, zamówienie wykonywane jest od początku do końca w jednej z naszych fabryk na Warmii. Zależy nam na tym, by zamówiony mebel spełniał wszystkie Twoje oczekiwania, dlatego czas oczekiwania na gotowy produkt waha się między 8 a 11 tygodni. Każdorazowo przy podpisywaniu umowy informujemy klienta o bieżącym terminie realizacji, ponieważ sezonowo może on ulegać zmianie. W przypadku mebli uzupełniających (tj. stoły, stoliki itp.), będących na stanie magazynu centralnego, czas dostawy to 1-2 tygodnie. Duża oferta mebli uzupełniających dostępna jest w salonach od ręki.

Na wszystkie nasze meble udzielamy rękojmi sprzedawcy (24 miesiące od daty odbioru mebla).

Nie ma możliwości zmian w zamówieniu, które zostało przekazane do produkcji.

Nie przyjmujemy zwrotów, bardzo prosimy o przemyślane zakupy.

Przy każdym produkcie z oferty mebli tapicerowanych znajduje się karta produktu zawierająca informacje o dostępnych układach i wymiarach. Wszelkie wątpliwości rozwieją oczywiście również pracownicy naszych Salonów.

Tak, każdy mebel produkujemy  pod indywidualne zamówienie. Pełna oferta tkanin i skór tapicerskich znajduje się na naszej stronie oraz w salonach.

Tak, dostarczamy zamówienia prosto do mieszkania. Korzystamy ze sprawdzonych firm transportowych dostarczających meble, dzięki czemu mamy pewność że zamówienie trafi w nienaruszonym stanie.  

Tak, zamówienia mogą być odbierane z magazynów w miastach, w których mamy Salony Livingroom. Adresy magazynów dostępne są w Salonach.

Tak, ale tylko w przypadku mebli małych gabarytów. Preferowany jest odbiór z magazynu. Duże samochody nie mogą odbierać mebli spod galerii handlowych, w których zlokalizowane są Salony Livingroom.

Tak. W salonach dostępne są małe próbki określonych tkanin (dotyczy wybranych tkanin) Większe próbniki wypożyczamy zwrotnie po pozostawieniu kaucji.

Meble tapicerowane powstają na terenie Warmii i Mazur.

Zależy nam na Państwa zadowoleniu. Do każdej umowy sprzedaży dołączany jest wzór formularza reklamacyjnego, żeby ułatwić ten proces. Reklamacja może być złożona osobiście lub drogą mailową. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu (faktura luba paragon) oraz zdjęcia.

Nasze Salony zlokalizowane są w dogodnych punktach Wrocławia, Łodzi, Poznania, Gdańska, Warszawy i Janek. Przed każdym z Salonów znajduje się duży parking, a same sklepy mają szerokie wejścia i są dostępne dla każdego. Do sklepów livingroom można również wchodzić ze zwierzętami (chyba, że centrum handlowe tego zakazuje). Dokładne adresy i godziny otwarcia znajdują się w zakładce Nasze Salony.

Na każdym etapie realizacja zamówienia oraz po jego realizacji prosimy o kontakt z salonem, w którym zostało złożone zamówienie. Wszystkie dane kontaktowe znajdziecie Państwo na umowie.

Dbamy o to, by nasze meble tapicerowane spełniały wszystkie wymogi zdrowotne. W procesie produkcji korzystamy jedynie z dobrej jakości surowców od sprawdzonych dostawców, a sam proces produkcyjny jest cyklicznie kontrolowany pod kątem dbałości o ekologię.  

Napisz
do nas

Formularz
Kontaktowy

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas, odpowiemy jak najszybciej to możliwe.

Napisz
do nas

Formularz
Kontaktowy

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas, odpowiemy jak najszybciej to możliwe.

Napisz
do nas

Formularz
Kontaktowy

Interesuje cię cena tego produktu? Napisz do wybranego przez Ciebie salonu a odpowiemy jak najszybciej to możliwe.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Informacja

Napisz
do nas

Formularz
Kontaktowy

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas, odpowiemy jak najszybciej to możliwe.

Napisz
do nas

Formularz
Kontaktowy

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas, odpowiemy jak najszybciej to możliwe.

Napisz
do nas

Formularz
Kontaktowy

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas, odpowiemy jak najszybciej to możliwe.

Napisz
do nas

Formularz
Kontaktowy

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas, odpowiemy jak najszybciej to możliwe.